L'Escapvlat de juny en PDF

27 Juny 2018 Redacció
Motiu central de la portada de juny del periòdic Motiu central de la portada de juny del periòdic CE Europa

El número 94 del periòdic L'Escapvlat ja es troba al carrer i també en format digital al menú corresponent del portal web oficial.

El tema central d'aquest número és la festa de final de curs de l'Escola de Futbol. També es destaquen els tornejos memorials i de base que s'han disputat durant el mes de juny, així com el perfil de futbolistes amb els que ja compten les dues principals plantilles del club: els primers equips masculins i femenins.

El periòdic es completa amb el resum de la Diada del Soci, on es va celebrar el 111è aniversari del club, la presentació del nou logotip oficial de l'estadi Nou Sardenya i una entrevista a la directora de l'Escola de Música Joan Llongueres, entitat encarregada d'amenitzar la darrera diada de Sant Medir al pas de la comitiva de l'Europa.

Podeu consultar aquest número i tots els altres publicats en format digital aquí.