Notícies

La nova era impresa de L'Escapvlat també es troba consultable en format digital al costat dels 145 números anteriors del format periòdic.
El mitjà oficial del club en format paper recupera l'aspecte clàssic dels antics butlletins, amplia pàgines i canvia la seva freqüència de publicació.
El número 129 del periòdic del CE Europa, el corresponent a aquest mes de gener, estarà disponible aquest proper cap de setmana.
Durant 2021 han passat moltes coses a 'Ca l'Europa'. A L'Escapvlat pots repassar, en format diari, totes elles... i també en PDF!
El proper número en paper del periòdic mensual del club sortirà coincidint amb els primers partits de lliga a casa.
Ja es troba en format PDF l'edició especial de 16 pàgines de L'Escapvlat que parla a fons sobre l'ascens de categoria.
Aquest divendres surt al carrer un número especial de 16 pàgines del periòdic del club encartat dins L'Independent de Gràcia.
Ja ha sortit el número de febrer de L'Escapvlat, el corresponent a febrer, just el mes on se celebren 12 anys del periòdic.
Els socis, famílies i aficionats de l'Europa ja podeu llegir en PDF el darrer número del periòdic mensual de L'Escapvlat.
El número 119 de L'Escapvlat en paper ja és al carrer i a les oficines del club, però també en línia al web en format PDF.