El Prebenjamí C europeista va guanyar la lliga a falta de dues jornades golejant el passat dissabte el Sistrells a domicili per 0-10.
La secció 'Destacats' repassa cada setmana la prèvia dels principals equips base i femení i com afronten aquests equips la corresponent jornada.
La gran temporada del Cadet A, finalitzada amb ascens a la Divisió d'Honor, ha rebut un merescut homenatge a l'estadi.
Aquest cap de setmana es va certificar matemàticament la permanència de l'Aleví A a la màxima divisió i a falta de tres jornades.
Cada dilluns, després de la jornada de base del cap de setmana, oferim galeria fotogràfica d'una selecció de partits d'equips escapulats.
Acabada la Setmana Santa és hora de repassar el paper dels equips formatius del club en els diferents tornejos on han participat.
Una gran temporada del Cadet A a nivell competitiu es va culminar ahir a la tarda al Nou Sardenya amb l'ascens a Divisió d'Honor.
La Setmana Santa és, tradicionalment, època de tornejos formatius. A continuació oferim la llista de participacions d'equips del club.