Gràcies per tot, Varona!

Ignasi Varona celebra un gol al camp de l'Energia Ignasi Varona celebra un gol al camp de l'Energia Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Ignasi Varona s'acomiada del CE Europa després de 15 temporades vestint l'escapulari

El migcampista Ignasi Varona, que no seguirà a l'Europa la propera temporada a Segona Divisió RFEF, vol dirigir-se a l'afició amb una carta de comiat:

Mai és fàcil marxar de casa i aquest any em toca dir adéu. Després de 15 anys defensant aquesta samarreta toca emprendre nous reptes. Durant tot aquest temps, l'Europa ha sigut la meva vida, sempre m'he sentit molt valorat i estimat dins del club. Es per això que vull agrair el tracte rebut a tots els entrenadors, membres d'staff i treballadors del club.

En segon lloc, vull donar les gràcies a tots els jugadors amb els que he tingut la sort de compartir vestidor en aquest marevellos club, m'emporto molts amics. També volia donar les gràcies a totes les families i jugadors/es del futbol base i l'escola, vosaltres feu gran al club. I per últim m'agradaria agrair a l'afició, l'essència del club, per estar sempre al nostre costat donant suport, en les bones i les dolentes.

Em sento un privilegiat d'haver pogut defensar la samarreta de l'Europa durant tants anys i espero que en un futur pugui tornar a defensar-la.

Moltes gràcies i molta sort en aquesta nova aventura apassionant que tindreu l'any vinent.
T'estimo Europa