El teu carnet t'està esperant!

28 Agost 2020 Redacció
Cartell d'horari d'oficines al carrer Paul Alsina, 140 Cartell d'horari d'oficines al carrer Paul Alsina, 140 Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Tant si ja ets soci i vols renovar (o dur també un nou soci amb descompte!), abonat o et vols donar d'alta, hi ha un carnet per a tu.

Les oficines del club (c/ Pau Alsina, 140) t'estan esperant en horari de dilluns a dijous de 16 a 20 hores i els divendres de 16 a 19 hores. A continuació teniu tots els avantatges i promocions de la temporada 2020/2021.

Hi ha dues opcions de les quals beneficiar-se (no acumulables): passar d'abonat a soci o ser un soci ja amb carnet i dur una nova persona a fer-se soci. En tots els casos, tothom rebrà un descompte en el preu del seu carnet tal com s'especifica en la següent taula:

200701 carnets S

Fins a un 20% d'estalvi

Tot abonat que vulgui podrà convertir-se en soci de ple dret i qualsevol soci de ple dret podrà dur tants nou socis com vulgui. Això sí, amb un màxim del 20% de descompte per a cadascú (és a dir, les ofertes no són acumulables). En el cas d'un soci que dugui un nou soci al club, tots dos (el soci 'antic' i el nou) rebran el 20% de descompte sobre el preu del seu carnet.

Cada persona es podrà acollir a l'oferta que vulgui, però només a una de les dues. No es podrà obtenir descompte per passar d'abonat a soci i, a la vegada, un nou descompte a la mateixa persona per dur un nou soci. Sí que s'aplicaria el 20% a aquella tercera persona, és a dir, al nou soci aportat al club.

Col·labora amb el futbol femení del club

Com sempre, els aficionats a l'Europa que ho desitgin també podran tramitar o renovar el seu carnet de col·laboració amb el futbol femení de l'entitat per només 20€.

El club comunicarà la disponibilitat per a fer els tràmits dels carnets

En els propers dies el club comunicarà en quin horari de la nova 'fase de represa' es podrà anar a les oficines del club a fer tràmits i renovacions de forma presencial i retirar el corresponent carnet, sigui de soci o abonat.