Dues candidatures optaran a l'elecció a President i Junta Directiva del club

10 Desembre 2020 Redacció
Víctor Martínez (esquerra) i David Prats Víctor Martínez (esquerra) i David Prats Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

La Junta Electoral ha validat els suports necessaris de les candidatures dels socis Víctor Martínez Izquierdo i David Prats Lara.

La llista de candidats a President i Junta Directiva encapçalada pel soci número 54, Víctor Martínez Izquierdo, va presentar davant la Junta Electoral 103 signatures amb l'aval de socis i sòcies del club (veure galeria de fotos inferior). Per la seva banda, la llista de candidats encapçalada pel soci número 266, David Prats Lara, va presentar davant la Junta Electoral 54 signatures amb l'aval de socis i sòcies del club (veure galeria).

Un cop revisades per la Junta Electoral i validades les que no presentaven cap anomalia, defecte de forma o duplicitat, a cada candidat se li consideren finalment vàlides 101 signatures en el cas del senyor Martínez i 52 en el cas del senyor Prats. A partir de demà divendres donarà inici la campanya electoral.