Xavi Lucas tanca l'etapa de director de l'Escola

23 Juny 2017 Redacció
Dotze anys de Lucas al capdavant de l'Escola Dotze anys de Lucas al capdavant de l'Escola Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Després de més d'una dècada al capdavant de l'Escola de Futbol, Xavi Lucas posa punt i final a una etapa més dins el CE Europa.

El novembre de 2005 el Xavi Lucas encara jugador en actiu del Primer Equip escapulat va entrar a formar part de l'Escola com a psicòleg formador dels monitors. El juny del 2006 va agafar les regnes de la direcció de l'Escola sota tres presidències diferents fins el dia d'avui.

Per motius estrictament personals i sota el context que Lucas posa de relleu en aquesta carta de comiat, l'Europa afronta un canvi davant la direcció de la seva etapa esportiva i educativa més primerenca. Un canvi que passa per nomenar nou director Òscar Belis, qui ha concedit aquesta entrevista als mitjans oficials del club.

La Junta Directiva del club vol agraïr a Xavi Lucas la seva dedicació, professionalitat i ànima dipositades en la seva tasca al capdavant de l'Escola, tot recordant que les portes de casa seva sempre estaran obertes. Des del departament de premsa del club aprofitem també aquestes línies per reconèixer la figura del motor de l'Escola de la darrera dècada, on aquesta àrea del club ha passat de gestionar la formació de 300 jugadors a fer-ho al voltant de 800.