Presentades a les oficines del club les butlletes de suport a la Moció de Censura

26 Maig 2022 Redacció
Comunicat del club Comunicat del club CE Europa

El següent pas d'aquest procediment serà formar la Mesa del Vot de Censura tal com recullen els estatuts.

Els socis impulsors de la moció han entregat aquesta tarda a la seu del CE Europa un total de 80 signatures de socis sobre un cens de 379. Serà necessari validar 57 d'aquests suports (el 15% del cens) per arribar a la convocatòria de votació.

A partir d'ara hi ha 10 dies hàbils on la Junta Directiva del club ha de constituir la Mesa del Vot de Censura. Aquesta estarà integrada per un total de 5 membres dels quals 2 d'ells seran els 2 primers socis signants de la sol·licitud de moció de censura, 2 membres de la Junta Directiva (designats per la mateixa) i un delegat de la Federació Catalana de Futbol (designat per la pròpia FCF) i que serà el president de la Mesa.

Un cop constituïda, la Mesa haurà de revisar, en un màxim de 10 dies hàbils, que la sol·licitud té els requisits necessaris i els suports presentats són el número suficient de socis per promoure-la. La Mesa es pronunciarà sobre la admissibilitat de la sol·licitud del vot de censura i, en cas afirmatiu, es requerirà a la Junta Directiva que convoqui l'acte de la votació en un termini no inferior a 10 dies hàbils ni superior a 20 des del moment d'aquesta petició de la Mesa.