L'Europa i la Fundació Festa Major entreguen 350 quilos d'aliments al Rebost Solidari

05 Setembre 2017 Redacció
El moment de l'entrega dels aliments El moment de l'entrega dels aliments Xavier Garcia

La campanya de recollida d'aliments que van impulsar Europa i Festa Major de Gràcia va culminar ahir a la tarda amb l'entrega del menjar.

La coordinadora del Banc d'Aliments de la zona nord de Gràcia, Matilde Climent, així com diversos voluntaris del Rebost Solidari van rebre ahir a la tarda l'entrega de 350 quilos de menjar per part de l'Europa i la Fundació Festa Major. Representant el club escapulat hi van assistir el directiu de relacions socials i Secretari de la junta, Ramon Vergés, i el president de la Comissió Social del club, Ramon Ortiz.

Amb el Rebost Solidari hi col·laboren també altres entitats, escoles i veïns de Gràcia. Les persones usuàries del Rebost hi arriben derivades de Serveis Socials d’atenció primària del Districte de Gràcia. Aproximadament, s’expedeixen de mitjana uns 100 lots setmanals de menjar.

El 2015 la pàgina web oficial del club va entrevistar Matilde Climent, qui va explicar el funcionament del Rebost Solidari i la importància de la implicació de les entitats de Gràcia en aquest projecte.