Èxit de la campanya 'Som com tu!'

13 Setembre 2018 Redacció
Una imatge de com es van fer les fotografies de la campanya Una imatge de com es van fer les fotografies de la campanya Arxiu CE Europa

Més d'un centenar de persones s'han donat d'alta de la nova modalitat de carnet d'abonat per veure els partits a casa per 50€.

L’estiu del 2018 ha suposat una revolució en la manera que té el club de fidelitzar els seus seguidors. Per primera vegada s’han separat els conceptes de soci i abonat. Aquesta darrera categoria ha nascut amb una oferta promocional agressiva: 50€ per veure 20 partits a casa. Respecte el preu d’una entrada a les taquilles (10€), veure l’Europa cada dia al Nou Sardenya amb aquest carnet sortia en plena pretemporada a 2’5€ per partit.

La idea inicial del carnet d’abonat (que no té els drets polítics, de vot i assemblea, per exemple, ni les promocions i avantatges d’un carnet de soci), és començar a fidelitzar diferent tipus de gent no habitual al club. Aquest perfil pot ser de joves amb pocs recursos econòmics o adults en situació de mancança de feina o possibilitats o, sense el condicionant econòmic com a limitació, enganxar aquella gent que no acaba de decidir-se i vol tastar poc a poc la vida esportiva i social del club.

Més de 100 persones s’han donat d’alta d’abonat (i 20 persones són noves altes de soci), amb la qual cosa més de 120 persones s’han sumat ja a la família europeista a dia d'avui, el que suposa un augment del 24% de gent amb carnet. El carnet encara es pot obtenir a oficines del club (c/ Secretari Coloma, 140). Malgrat haver-se disputat 3 partits a casa, els seus 50€ encara surten a només 2’94€ per partit restant. Un regal!