Llistat dels socis que rebran insígnia del club en la Diada del proper 5 de juny

24 Maig 2018 Redacció
Diada especial pels socis que fan 25, 50 i 75 anys al club Diada especial pels socis que fan 25, 50 i 75 anys al club CE Europa

El dia de l'aniversari del club, el proper 5 de juny, l'Europa entregarà insígnies a la fidelitat dins el marc del sopar de la Diada del Soci.

Un total de deu socis rebran enguany reconeixement a 25, 50 o 75 anys consecutius de carnet del club. N'hi haurà representació en totes tres categories. A continuació oferim el llistat complet de socis que rebran reconeixement a la vegada que recordem que encara es pot comprar el tiquet per assistir al sopar a les oficines del club de dilluns a divendres en horari d'11 a 14 i de 17 a 20 hores. Aquest tindrà lloc el dia 5 a les 20:30 hores a 'El Centre' (c/ Ros de Olano, 9).

Insígnies a la fidelitat

75 anys
(insígnia d'or i diamants)

Soci número 6 · Amadeo Tomba Rosell