Sergi Vicente seguirà a Betevé

29 Desembre 2019 Redacció
De moment, tothom conserva el respectiu lloc de feina De moment, tothom conserva el respectiu lloc de feina CE Europa

Com molta gent va endevinar, la notícia sobre el relleu al departament de premsa del club era una innocentada del 28 de desembre.

També força gent de l'entorn de l'Europa va 'picar' amb la notícia del relleu al capdavant de l'àrea de comunicació del club. El propi Sergi Vicente, director de Betevé, va entrar al joc a Twitter seguint la broma.

Les innocentades, de tot tipus, són un clàssic d'aquest portal informatiu. Partint de la base de dades digital més antiga que es conserva del web (2008) aquesta és la llista cronològica de totes les bromes que s'han publicat un 28 de desembre:

Les innocentades, una tradició web

2019 - Sergi Vicente s'encarregarà de la comunicació del CE Europa a partir del gener · (llegir)
2018 - L'Europa signa el porter Toni Texeira i dona la baixa a Marc Priego · (llegir)
2017 - Álex Cano fitxa pel West Ham de la Premier · (llegir)
2016 - L'Europa guarnirà Camèlies durant la Festa Major · (llegir)
2015 - L'Europa signa tres futbolistes de l'equip Actimel per activar les seves defenses · (llegir)
2014 - Eto'o penjarà les botes a l'Europa! · (llegir)
2013 - El 'FIFA Manager 14' tindrà Pedro Dólera a la portada · (llegir)
2012 - L'Europa tindrà un programa 100% propi a BTV · (llegir)
2011 - El carrer Camèlies, peatonal · (llegir)
2010 - S'instal·la al Nou Sardenya un gran i potent videomarcador · (llegir)