Jordi Cano: "És il·lusionant marcar gols amb l'escapulada perquè jo em vaig formar aquí"

16 Octubre 2019 Àngel Garreta
Jordi Cano en una internada el dia de l'Europa-Vilassar de Mar Jordi Cano en una internada el dia de l'Europa-Vilassar de Mar Arxiu CE Europa (Jordi Batuecas)

Les primeres vuit jornades de lliga tenen molts noms propis dins el Primer Equip, un d'ells el de Jordi Cano, màxim golejador escapulat en lliga.

En Jordi, format a la base del club, viu actualment la seva segona etapa com a sènior escapulat i ho fa amb molta ambició. Segons l'extrem "en la primera etapa no vaig poder gaudir de minuts i vaig perdre la il·lusió, però aquest retorn m'està anant força bé. Jo també he crescut esportivament i dins aquest equip que tenim enguany puc desplegar les meves característiques com a futbolista". Cano està especialment satisfet de "marcar gols amb la samarreta de l'Europa. És il·lusionant marcar gols amb l'escapulada perquè jo em vaig formar aquí".

Sobre el seu retorn al club afirma que "quan vaig signar per l'Europa per segona vegada sabia que venia ja amb una mica més de pes a la categoria. Passar per Prat i Castelldefels em va servir per agafar maduresa futbolística. Avui per avui tinc una confiança molt alta en les meves possibilitats". El davanter mostra la seva ambició i satisfacció de dur 5 gols a la lliga, però admet que "podria dur-ne més perquè també n'he fallat de clares. Gràcies a l'equip que tenim, que posa molt bé les pilotes a dalt, segur que puc marcar molts més... però vaja, mentre l'equip acabi fent play-off, quants gols marqui jo és secundari".

191016 cano 1
Jordi Cano transformat el 3-0 parcial de la golejada per 4-0 al Cerdanyola

Als seus 24 anys el futbolista creu que està "en el millor moment de la meva carrera i en un equip fort de la Tercera Divisió. Vull intentar aprofitar aquest bon moment i anar a guanyar el següent partit i, si pot ser, marcar un altre gol". Jordi Cano creu que l'equip ha reaccionat en les darreres jornades "perquè havíem de ser autocrítics i saber que tenim un gran equip i un gran equip no pot deixar-se punts a la classificació. A partir del dia del Cerdanyola es va veure un equip que anava a per totes. Quan un equip va a per totes al final es resumeix en punts, que és el principal en una lliga, sumar de tres en tres. Tots volem estar a dalt de la classificació".