En aquest article repassem la llista d'equips del club, la seva divisió i els membres del cos tècnic per a totes les plantilles federades de base.
Una renúncia d'un equip provoca que el Benjamí A de l'Europa, millor classificat de Primera Divisió, assoleixi la categoria de Preferent.

Pretemporada 2020

31 Agost 2020
En aquest article repassem tots els amistosos, trofeus i diferents partits d'estiu que jugaran Primer Equip, Femení A, Europa B i Juvenil A.
El Femení B, els juvenils B i C i el Cadet A ja es troben en marxa tot preparant la pretemporada d'un nou curs encara incert.
La Federació Catalana de Futbol ha aprovat la data inicial per a les categories de base que no siguin d'àmbit estatal.
Albert Clavero i Marc Alegre emprenen nous camins esportius i el seu lloc a la coordinació recaurà en Nil Capdevila i Jaume Mañosa.
Marc Alegre tanca una etapa al CE Europa per emprendre un nou repte esportiu i ha volgut acomiadar-se dirigint-se a l'europeisme.
Aquest 2020 està marcat per les limitacions arran de la Covid-19. Indiquem els passos a seguir per provar d'ingressar al club.
Repassem, equip per equip, la classificació final i l'afectació de les resolucions federatives a totes les plantilles de la base gracienca.
L'organisme federatiu ha resolt les competicions que depenen del seu control sense descensos, un factor que beneficia el club.