Uri: "L'equip ha fet un pas endavant"

28 Gener 2016 Àngel Garreta
Uri, en el partit d'aquesta temporada a casa contra el Vilafranca Uri, en el partit d'aquesta temporada a casa contra el Vilafranca Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Oriol González, "Uri", és un dels habituals titulars i un dels directors d'orquestra amb la pilota al mig del camp gracienc. En la seva primera temporada al club i passada mitja volta, copsem les seves impressions.

El jove jugador, fitxat aquesta temporada procedent del Sabadell B i que ja havia coincidit amb Poch al Gavà, creu que l'equip "ha fet un pas endavant" i que "ja a finals de la primera volta vam fer un canvi de xip per canviar la situació. Estem molt més forts i es demostra al camp amb més solidesa defensiva i creant més ocasions en atac".

A continuació us oferim l'àudio de les respostes d'Uri a les següents cinc qüestions:

1- Com veus l'equip en aquest inici de segona volta?
2- L'Europa a l'agost era un dels màxims favorits a tot. A mitja primera volta la gent el descartava. Ara és un 'tapat' que ve per darrere disposat a tot?
3- Ets un dels jugadors habituals a l'onze. T'has adaptat ràpid a l'equip i el sistema, oi?
4- Com et trobes a l'Europa? Has descobert alguna cosa del club que desconeixies?
5- Què li diries a l'afició?