L'Escola entrega el carnet de soci als alumnes

21 Novembre 2018 Redacció
Nens de l'Escola amb el seu carnet Nens de l'Escola amb el seu carnet Àngel Garreta

Els coordinadors i monitors de l'Escola de Futbol han començat a entregar els carnets de soci als alumnes de l'Europa.

Tots els futbolistes del club, escolars i federats, són socis de l'Europa pel fet de pertànyer a l'entitat, condició de soci que es renova automàticament fins a la majoria d'edat, quan s'estableix la condició de ple dret (de vot i assembleari) on llavors la continuïtat del carnet ja és de caràcter voluntari.

Els responsables de l'Escola han començat a repartir aquesta setmana el carnet de soci a cada alumne de cada torn entre dilluns i dijous. El carnet d'aquesta temporada presenta a la part frontal un motiu gràfic amb un mapa difuminat del barri on s'ubica el Nou Sardenya i, a la part posterior, està patrocinat per Caixa d'Enginyers, una de les principals empreses 'Soci 1907' del club.