Com viuen el confinament els capitans?

Els quatre primers capitans del club Els quatre primers capitans del club Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Cano, Kaky, Pepe i Ignasi. Són els primers capitans de les quatre principals plantilles del club i ens comenten com viuen el confinament.

Àlex Cano - capità de la primera plantilla masculina

"El confinament me’l passo la majoria de dies teletreballant, encara que hi ha dies que haig d’anar a l’hospital del Parc Sanitari Pere Virgili, on treballo al departament econòmic. Molts companys ho passen malament donat que estan en contacte directe amb malalts de la Covid-19. Respecte l’actual temporada, espero que es pugui finalitzar. Entenc que hauria de ser ja només un play-off i a porta tancada, tot i que som molt més forts com a club amb la nostra afició. Com sigui, espero que la temporada la finalitzem, si cal al desembre. Ja tindrem temps de reestructurar futures lligues. Amb els companys fem videoconferència un cop a la setmana i parlem per telèfon cada dia".

Ana Belén Fuertes, "Kaky" - capitana de la primera plantilla femenina

"Duc el tancament prou bé: teletreball, cuina, lectura i força esport... una mica com la majoria. Les competicions no professionals segur que es donaran per finalitzades. Resoldre els descensos sembla senzill, veurem com es resolen, però, els ascensos. Dins el marc del futbol femení es podria aprofitar per ampliar grups i nombre d’equips a cada categoria. Milloraria el nivell competitiu i tindríem un calendari sense tantes aturades. A nivell del Femení A, som una plantilla molt activa a WhatsApp i estem al dia. Dues vegades per setmana fem videotrucades amb el cos tècnic i jugadores. Totes estem posant la màxima voluntat per matenir la forma física i tornar quant abans".

Ignasi Guifré - capità de l'Europa B

"Sóc una persona nerviosa que necessita activitat i per a mi l’obligació d’estar tancat a casa em comporta moments de tensió i impotència. No obstant, és per a un bé comú, així que no toca altra que confinar-se. A nivell esportiu veig molt complicat trobar una manera lícita i satisfactòria per a acabar les temporades. Mirant al curs vinent, espero que aquest es pugui disputar amb normalitat i sense restriccions. És molt difícil predir res ara mateix. Dins la plantilla tots ens trobem en un mar de dubtes i amb preguntes sense resposta. Quan parlem de la temporada vinent pensem sobretot en els marges del calendari. Sigui quan sigui que puguem tornar a jugar, cal poder realitzar una bona pretemporada".

Pepe Ollé - capità del Juvenil A

"No queda altra remei que passar aquests dies a casa complint amb el que ens demanen. Faig classe virtual de la universitat pels matins i esport a la tarda. A nivell esportiu m’agradaria reprendre l’actual temporada quan sigui, donat que per nosaltres és un any molt bonic a nivell col·lectiu -i també individual- i encara ens quedaven reptes per assolir. Tots els jugadors anem parlant i a l’espera del que pugui passar i el que es decideixi sobre la competició. Fem algunes trucades virtuals amb tot l’equip per posar-nos al dia de com estem tots. Si la competició torna haurem de fer un esforç tots per tornar amb la màxima condició física que sigui possible".