Arrenca la pretemporada 2019

25 Juliol 2019 Redacció
Vilajoana durant el primer entrenament del passat estiu Vilajoana durant el primer entrenament del passat estiu Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

El Nou Sardenya acollirà aquesta tarda, a les 19 hores, el primer entrenament d'estiu del Primer Equip del CE Europa.

La plantilla dirigida per David Vilajoana es vestirà de curt per primera vegada aquest estiu tot preparant una llarga pretemporada on afrontarà una sèrie de partits, el més important el primer de tots: el 4 d'agost a les set de la tarda a Gràcia contra el Llagostera en eliminatòria de la Copa Catalunya.

Els futbolistes i el cos tècnic es faran aquesta tarda les primeres fotografies individuals i atendran els mitjans de comunicació abans de saltar a exercitar-se a la gespa. A dia d'avui, la plantilla compta amb 22 efectius, 12 d'ells renovats del curs anterior, 4 ascendits des del Juvenil A o Europa B i 4 retornats al club en una segona etapa. En total hi ha el 50% de la plantilla (11 jugadors) formats a Gràcia en la seva etapa, havent passat com a mínim per l'Europa B o el Juvenil A o, fins i tot, que duen tota la seva trajectòria esportiva al club, vestint únicament la samarreta escapulada.