Articles filtrats per data: Febrer 2016 - ceeuropa.cat

L'Europa prepara una campanya promocional de final de temporada destinada als aficionats. Vols sortir a la foto i formar part dels pòsters, articles i altres canals de difusió? Vine aquest dissabte a la Plaça Rovira!.

Dimarts, 01 Març 2016 00:32

Nova jornada de pares i mares de l'Escola

Els pares i mares inscrits a la lligueta especial de l'Escola de Futbol del club ja tenen horari i dia per a disputar la segona jornada. Serà aquest dissabte al Nou Sardenya, amb inici de partits a les 19:15 hores.

Dimarts, 01 Març 2016 00:20

Horari contra Cerdanyola i Ascó

Ajornat el partit intersetmanal contra la Montañesa fins el proper 23 de març, l'Europa ha té confirmats els dos següents horaris de partit regular de lliga contra Cerdanyola (fora) i Ascó (al Nou Sardenya).

Dimarts, 01 Març 2016 00:16

Gianni marca un nou registre de la lliga

El porter Gianni Cassaro va encaixar a Sant Andreu un injust penal que va deixar el seu rècord sense rebre gols en 555 minuts, el registre més alt de tots els porters del grup V de Tercera enguany.

Publicat a Notícies

El CE Europa ha sortejat 2 premis (de dues places cada un d'ells) per pujar al torn de nit de la carrossa que el club tindrà per Sant Medir. Els afortunats, el 163 i 334, hauran de presentar-se a oficines amb la butlleta.

Dilluns, 29 Febrer 2016 15:17

Gràcies, afició!

L’afició del Club Esportiu Europa va acompanyar el Primer Equip gracienc al derbi disputat ahir diumenge a la tarda al Narcís Sala contra el Sant Andreu, convertint-se en el jugador número 12 pels visitants.

Dilluns, 29 Febrer 2016 12:57

El Cadet A supera el Cornellà

Nova jornada de competició al futbol base federat, on destaquen els triomfs del Cadet A, l'Infantil C o els ja clàssics dels prebenjamins. Aquesta setmana us deixem amb una galeria de 9 partits amb 18 imatges.

Dilluns, 29 Febrer 2016 09:05

Zona Mixta: Jornada 27 (2015/2016)

Un cop finalitzat el partit entre el Sant Andreu i l'Europa, corresponent a la 27a jornada de lliga de Tercera Divisió, els dos tècnics van oferir roda de premsa als mitjans per valorar el resultat i altres aspectes del joc dels seus respectius conjunts.

Publicat a Zona Mixta
Diumenge, 28 Febrer 2016 21:22

Gols, debuts i tres punts!

El Femení A de l'Europa s'ha retrobat amb el triomf, dues jornades després, en un partit molt treballat a Cerdanyola (amb resultat final de 2-4) i en el què han debutat dues jugadores del cadet-juvenil.

Publicat a Cròniques
Diumenge, 28 Febrer 2016 19:58

Un Europa superior però privat del botí

El derbi entre Sant Andreu i Europa (1-1) ha deixat sobre la gespa del Narcís Sala un Europa molt superior i gaudint de les millors ocasions, però que ha topat amb una escandalosa decisió arbitral condemnatòria.

Publicat a Cròniques