Sergi Vicente s'encarregarà de la comunicació del CE Europa a partir del gener

28 Desembre 2019 Redacció
Sergi Vicente a la sala de premsa del Nou Sardenya Sergi Vicente a la sala de premsa del Nou Sardenya CE Europa

El fins ara director de Betevé i antic corresponsal de TV3 a la Xina, Sergi Vicente, rellevarà Àngel Garreta en el càrrec de premsa.

Després de 18 anys al capdavant dels mitjans de comunicació del club (web, xarxes i paper), Àngel Garreta s'acomiada de les seves funcions per emprendre una nova aventura professional lluny de Gràcia. Des d'ara serà l'encarregat de seguir les evolucions de futbolistes xinesos arreu de les principals lligues d'Europa per a la cadena Guangzhou Sports.

Per la seva banda, Vicente deixa la direcció de la televisió pública barcelonina per emprendre un nou repte. En declaracions als mitjans del club, Vicente afirma que "en la meva aposta per la comunicació local vull ser cada vegada més local, per això he acceptat la proposta de l'Europa. Intentarem donar un impuls a tots els mitjans donat que hi ha molta feina a fer perquè en els darrers 18 anys no s'ha evolucionat pràcticament res".