La jugadora, entrenadora i coordinadora 'Nany' Haces llegirà un manifest institucional abans del partit de Tercera Divisió al Nou Sardenya.
La primera plantilla femenina del club es va veure agada per sorpresa per un combinat català efectiu en atac en un duel finalitzat amb 3-1.
Les jugadores del Femení B van disputar ahir un amistós contra el combinat català sub'15 (0-0) que es va jugar al Complex Esportiu Olímpia.
La davantera Josepha Vercammen, un dels talents de la base del club, convocada per a tres partits de la primera fase de l'Eurocopa.
El canal oficial de YouTube del CE Europa entrevista, en una peça de cinc minuts, la jugadora, entrenadora i coordinadora Victòria Haces, 'Nany'.
Els dos equips femenins que quedan per començar a disputar partits oficials s'estrenaran aquest cap de setmana en la competició de lliga.
L'actual jugadora de la primera plantilla femenina s'encarregarà d'aquesta secció del club donada la futura maternitat de Sandra Teixidó.
Una temporada més la secció de futbol femení del CE Europa posa a disposició el carnet de col·laborador per només 20€.
L'equip europeista s'imposa en la seva categoria de futbol dins aquest torneig parisenc de caire internacional.