La Prèvia dels partits més destacats del cap de setman dels principals equips torna una temporada més al web oficial.
Algunes targetes i expulsions del futbol són, sovint, evitables i innecessàries. Com reacciona el club internament amb les sancions?.

Més lligues en marxa!

06 Octubre 2020
Últims dies de pretemporada per a diversos equips federats del club que, aquest cap de setmana, posaran en marxa les seves lligues.
El Futbol Formatiu masculí de l'Europa realitza aquests dies sessions preparatòries de metodologia i protocols contra la Covid-19.
En aquest article repassem la llista d'equips del club, la seva divisió i els membres del cos tècnic per a totes les plantilles federades de base.
Una renúncia d'un equip provoca que el Benjamí A de l'Europa, millor classificat de Primera Divisió, assoleixi la categoria de Preferent.

Pretemporada 2020

31 Agost 2020
En aquest article repassem tots els amistosos, trofeus i diferents partits d'estiu que jugaran Primer Equip, Femení A, Europa B i Juvenil A.
El Femení B, els juvenils B i C i el Cadet A ja es troben en marxa tot preparant la pretemporada d'un nou curs encara incert.
La Federació Catalana de Futbol ha aprovat la data inicial per a les categories de base que no siguin d'àmbit estatal.
Albert Clavero i Marc Alegre emprenen nous camins esportius i el seu lloc a la coordinació recaurà en Nil Capdevila i Jaume Mañosa.