Casa Vicens Gaudí renova el seu compromís amb l'Europa i aposta pel futbol femení

Encaixada de mans entre Martínez i Masferrer Encaixada de mans entre Martínez i Masferrer Xavi de la Ossa

Un any més, el Club Esportiu Europa i la Casa Vicens Gaudí seguirant anant de la mà per a vincular esport i cultura.

El president del club europeista, Víctor Martínez i el director general de Casa Vicens, Emili Masferrer, han segellat l'acord de renovació del conveni de patrocini. Aquest acord, que busca unir que cultura i esport vagin de la mà, implicarà que aquesta temporada Casa Vicens passi a patrocinar l'equip femení i a mostrar-se al darrera de les samarretes de les jugadores.

La pròpia Casa Vicens Gaudí ha estat l'escenari de signatura d'aquest acord que unirà una temporada més dues reconegudes entitats gracienques que busquen promocionar el futbol femení i acompanyar així l'equip de l'Europa en el nou repte de la Segona RFEF.