Notícies

El passat dissabte 27 de maig es va celebrar la segona edició del torneig Nostra Cayalunya 'Sense límits' organitzat per l'Espanyol a l'RCDE Stadium.
L'equip adaptat del club escapulat ha realitzat un gran torneig de Setmana Santa al MIC (Mediterranean International Cup) quedant tercer.
Les seccions esportives del centre ACIDH han realitzat una gran participació als jocs Special Olympics celebrats a Granollers del 30 de març al 2 d’abril.
El futbolista Jaume Navarro representà l'Europa-ACIDH en el relleu de la torxa dels propers jocs Special Olympics.
Els jugadors escapulats van endur-se el trofeu en un campionat ple de diversió i de germanor amb els altres equips.
Final de temporada per a l'Europa-ACIDH amb una gran participació al torneig organitzat per la Fundació Barça Genuine.
L'ACIDH -associació amb qui col·labora l'Europa amb diversos equips adaptats- necessita 16.000€ per seguir oferint serveis.
El passat divendres es va celebrar al Nou Sardenya la IIIa edició del torneig de futbol inclusiu Sense Límits en modalitat de futbol 7.
El torneig Sense Límits del CE Europa tindrà una nova edició el proper 21 de juny a partir de les 17:30 hores.
Una gala-sopar va servir d'escenari dels premis 'Líders de l'Esport Català' on l'Europa i ACIDH van rebre reconeixement públic.