Vine a animar l'Europa a Vilafranca: autocar i entrada per només 15 euros!

Aficionats i socis de l'Europa a Vilafranca l'any passat Aficionats i socis de l'Europa a Vilafranca l'any passat Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

L'Europa ha començat el 'Tourmalet' amb victòria i et necessita per seguir escalant posicions. El club et porta a Vilafranca en autocar!.

Tots els interessats en anar a Vilafranca el proper diumenge al matí a veure el partit de lliga del Primer Equip, tenen a disposició un autocar del club per a socis i aficionats. El cost del viatge (anada, entrada al partit i tornada) és de només 15€. Tots els socis i aficionats que vagin pels seus propis mitjans tindran un preu d'entrada general a taquilla de 10€.

A la imatge inferior (el pòster que anuncia el desplaçament i que es troba repartit per les instal·lacions del Nou Sardenya) teniu la informació de sortida (des de davant l'estadi), els preus i el telèfon per a reservar plaça abans del proper divendres al vespre.

170116 autocar 1