Organigrama de la coordinació de base 2019/2020

28 Agost 2019 Redacció
D'esquerra a dreta: Gatell, Alegre, Balaguer i Clavero D'esquerra a dreta: Gatell, Alegre, Balaguer i Clavero Arxiu CE Europa

El Futbol Formatiu del CE Europa ja té definits tant l'estructura com l'organigrama de treball de la propera temporada esportiva.

El gruix de l'estructura es mantindrà, per tercer any amb Ramon Gatell al capdavant com a director del Futbol Formatiu. Gatell complirà, assumint diferents tasques des de jugador, passant per entrenador i coordinador, un total de 20 temporades al club.

En la coordinació del futbol 11 hi haurà Marc Alegre, qui sumarà la novena temporada al club i la tercera en aquest càrrec. El futbol 7 canvia de coordinador i la figura que encapçalarà aquesta secció del club serà Albert Clavero, entrenador nacional, llicenciat en ciències de l'activitat física i l'esport i, des de fa dues temporades, segon tècnic del Juvenil A de Divisió d'Honor.

Dins el futbol 11 i futbol 7 es crearà un nou càrrec de suport, que assumirà Òscar Balaguer. Aquest realitzarà tasques d'ajuda a la coordinació de futbol 11 i futbol 7 en temes de metodologia i preparació física. Balaguer és llicenciat en ciències de l'activitat física i l'esport, cursant actualment el màster d'alt rendiment. Dins els equips de l'Europa és el preparador físic del Juvenil A per tercera temporada.