Logística del derbi Europa-Sant Andreu

31 Desembre 2019 Redacció
Així es distribueix l'accés a l'estadi per a aquest partit Així es distribueix l'accés a l'estadi per a aquest partit CE Europa

Arriba el derbi més especial de la temporada, el de més seguiment al #futbolcat! En aquest article expliquem aspectes a considerar.

A continuació exposem diversos temes logístics i de servei que cal tenir presents de cara al partit del 5 de gener (inici 12 hores):

Per a socis de l'Europa

* Els socis de l'Europa que vulguin venir acompanyats podran recollir entrades anticipades a meitat de preu (5€) el dijous dia 2 de 16 a 20 hores i el divendres dia 3 de 16 a 19 hores a les oficines del club (c/ Pau Alsina, 140).

Per a socis i aficionats de l'Europa

* Venda d'entrades (10€ en dia de partit) el diumenge 5 de gener a partir de les 10:15 hores a les oficines del club (c/ Pau Alsina, 140). Les taquilles de Sardenya/Camèlies seran únicament per a venda d'entrades a l'afició visitant.

* Accés a l'estadi (amb entrada o carnet de soci/abonat) exclusivament per la porta principal de tribuna. No es podrà accedir per cap altre punt del recinte.

* Sota tribuna els socis i aficionats de l'Europa disposaran d'un petit stand amb productes del club per a animar durant el derbi: bufandes, samarretes, banderes...

Per a socis i aficionats del Sant Andreu

* Vendra d'entrades (10€ entrada general, 5€ socis del Sant Andreu amb accés a una entrada per carnet) a les taquilles de la cantonada dels carrers Sardenya amb Camèlies. El gol del carrer Sardenya estarà exclusivament destinat a l'afició visitant. Només es podrà accedir a aquesta part de l'estadi -la resta del recinte quedarà acotat- i fer-ho mitjançant l'accés del costat mateix de les taquilles, per la porta de la cantonada de Sardenya amb Camèlies.

Horari d'obertura de taquilles i portes per a totes dues aficions

* L'estadi obrirà portes i vendrà entrades des de les 10:15 hores.