L'Escola posa en marxa una nova temporada de la lliga de pares i mares

15 Gener 2019 Redacció
Una imatge de la lliga de mares de la temporada passada Una imatge de la lliga de mares de la temporada passada Arxiu CE Europa (Jordi Batuecas)

Obert el període d'inscripció per a disputar aquesta original i divertida lliga interna entre pares i mares de l'Escola del club.

Una temporada més, l'Escola de Futbol de l'Europa organitza la lliga de pares i mares. Aquestes jornades, encara en horaris per confirmar, es jugaran els dissabtes a la tarda. Seran un total de 5 jornades en les següents dates:

J1 · 16 de febrer
J2 · 23 de març
J3 · 6 d'abril
J4 · 4 de maig
J5 · 18 de maig

Els partits seran de 30 minuts i l'objectiu no és altre que passar una bona estona i 'competir' de manera informal. Les inscripcions per participar-hi cal fer-les presencialment a oficines i abonar 5€ (cal dir nom i equip on juga el fill/a). No podran participar jugadors que no tinguin fills al club (ni amics ni familiars directes).

La data màxima d'inscripció és el divendres 8 de febrer. Un cop configurats els equips no es podrà inscriure cap pare/mare més.