Dotze mesos en dotze notícies

31 Desembre 2018 Redacció
Resum concentrat del 2018 Resum concentrat del 2018 CE Europa

Darrer dia de l'any 2018 i, com és costum al portal oficial del CE Europa, toca fer balanç de les notícies més destacades del web.

Centenars són les notícies, de tot tipus, que s'han publicat durant el 2018. Resumir-les en dotze titulars representatius de cada mes deixarà, de ben segur, notícies importants fora del resum. No obstant, des del portal web del club hem volgut concentrar al màxim les notícies i destacar la que considerem més important de cada mes. Les dotze notícies estan representades en imatges a la galeria inferior de fotografies. Tot seguit mostrem el titular de la notícia de cada més, un petit comentari al respecte i l'enllaç per poder-la reviure de nou:

El 2018 en 12 titulars

Gener

Víctor Martínez, un any de mandat
(enllaç a la notícia)

El president del club complia, el dia 31 de gener, un any natural al capdavant de la nau escapulada i feia balanç en una entrevista exclusiva al web del club.

Febrer

Primer sopar de Sant Medir d'Els Ben Plantats
(enllaç a la notícia)

La colla de Sant Medir del CE Europa va organitzar el seu primer sopar popular en un acte de mostra de la seva consolidació com entitat de futur en una dolça tradició gracienca.

Març

L'Europa, matagegants: 1-0 contra l'Espanyol B
(enllaç a la notícia)

L'Espanyol B, futur campió de lliga i que anava camí de guanyar el títol sense cap derrota al caseller, va caure per primer cop a la lliga a Gràcia en un enorme partit dels escapulats.

Gatell agafa les regnes del Primer Equip fins acabar la lliga
(enllaç a la notícia)

La dimissió de Joan Esteva abans d'acabar la lliga va fer agafar el comandament del Primer Equip al coordinador Ramon Gatell de forma interina fins a finalitzar el campionat.

Maig

Ascens a Divisió d'Honor
(enllaç a la notícia)

El Juvenil A dirigit per Gonzalo Riutort torna a la màxima categoria del futbol.

Juny

L'Europa celebra 111 anys
(enllaç a la notícia)

La Diada del Soci celebra l'aniversari del club i ret diferents homenatges a socis i col·lectius.

Juliol

No es pot passar de la primera ronda de la Copa Catalunya
(enllaç a la notícia)

L'Europa queda eliminat de la primera competició oficial de la nova temporada.

Agost

Triomf al Vila de Gràcia i homenatge
(enllaç a la notícia)

L'Europa guanyava el seu trofeu d'estiu al Lleida Esportiu i homenatjava l'exporter Pàmpols.

Setembre

Èxit de la campanya 'Som com tu!'
(enllaç a la notícia)

L'Europa estrena el seu nou carnet d'abonat, tot un èxit en el context social de la Tercera Divisió.

Octubre

Dol per la mort de l'expresident Bartolí
(enllaç a la notícia)

L'Europa perd la figura d'un dels dirigents amb més influència de la seva era moderna.

Novembre

La #Sotomania
(enllaç a la notícia)

Els gols consecutius de Soto en lliga el fan igualar un antic rècord dels golejadors Cros i Castillo.

Desembre

Campions internacionals per segona vegada!
(enllaç a la notícia)

L'Europa-ACIDH guanya per segona vegada el trofeu 'No Límits' a Cagliari.