Campus hattrick! El Collell: Futbol, amistat i diversió en el teu campus!

27 Març 2019 Redacció
La millor opció per a l'estiu La millor opció per a l'estiu Hattrick!

Un any més s'apropen els dies on els joves futbolistes començaran a preparar el temps de vacances. L'Europa té la millor de les propostes!.

En les properes setmanes o mesos molts de vosaltres buscareu activitats d'estiu que afavoreixin la diversió i el creixement personal dels vostres fills i que alhora us ajudin a la conciliació del calendari familiar. Per ajudar-vos en aquestes dates, des del club portem anys oferint-vos un ampli catàleg de Campus que celebrem al Nou Sardenya per a les edats de 4 a 14 anys. Igualment, com ja vam fer l'any passat, des del club hem considerat adient completar i arrodonir la nostra oferta, proposant també als nostres joves jugadors un campus extern en format colònies que els permeti gaudir al màxim de l'estiu en un entorn natural i conviure en un ambient de futbol, amistat i diversió.

És per això que volem oferir als vostres fills la participació en la vuitena edició del Campus hattrick! El Collell. Els valors d'aquest campus de reconeguda trajectòria, en el qual han anat participant al llarg dels anys molts jugadors i entrenadors del nostre futbol de base, coincideixen en gran mesura amb els valors que impulsen el club. L'edició d'enguany tornarà a comptar amb l'experiència organitzativa de l'empresa Gesclass, la presència a la Direcció Tècnica del nostre Director de Futbol Formatiu, Ramon Gatell, la del Director de l'Escola, Òscar Belis i la participació dins l'equip tècnic d'alguns entrenadors escapulats. Ramon Gatell ens explica que "el campus es defineix perfectament en el seu lema Futbol, amistat i diversió al teu campus! Volem que els nens juguin i aprenguin, però a la vegada que facin amics i que gaudeixin al màxim de la setmana, sentint-se protagonistes de l'experiència".

D'altra banda, Òscar Belis afegeix que "ja des de la selecció de monitors, quan escollim les activitats extres o preparem la festa final, ho fem pensant en què cada nen pugui viure plenament i de forma particular els tres aspectes. Si el nen surt cansat però somrient és que hem fet un bon hattrick!"

Campus hattrick! El Collell 2019 es farà del 14 al 21 de Juliol

Es poden inscriure jugadors de 7 a 15 anys i, com sempre, per ajudar a la qualitat del treball futbolístic i facilitar la bona convivencia dins l'espai disponible, les places són limitades per rigurós ordre d'inscripció. Si hi esteu interessats, podeu descarregar el fulletó amb tota la informació a través de la web oficial www.campushattrick.com i podeu inscriure el vostre fill mitjançant la mateixa web o directament a l'adreça: https://campushattrick.wufoo.eu/forms/formulari-campus-hattrick-2019/

Si t’ agrada el futbol…fes un hattrick!

190327 campus 1