Nova bufanda reversible del CE Europa

16 Octubre 2019 Redacció
La bufanda per les dues cares La bufanda per les dues cares CE Europa

El CE Europa estrena un nou model de bufanda reversible (dues cares amb diferent motiu) que presenta novetats respecte el model anterior.

La nova bufanda, a 12€ de cost pels socis i 15€ pels no socis, ja es troba a la venda a les oficines del club (c/ Pau Alsina, 140) en horari d'atenció al públic de dilluns a dijous de 16 a 20 hores i els divendres de 16 a 19 hores.

Entre les novetats d'aquesta bufanda hi figuren l'any de fundació (1907), la senyera catalana i els tres lliris de Gràcia. La bufanda és reversible i es pot dur dels dos cantons, un de color blanc amb lletres blaves i l'altre amb els colors invertits. Ara que arriba el canvi de temps és un bon moment per posar-se la nova bufanda al coll.