Mou-te pels quiets comprant el calendari solidari de Nexe Fundació

14 Desembre 2019 Redacció
Campanya solidària Campanya solidària Nexe Fundació

Ja es troba disponible a les oficines del club el calendari solidari 2020 de Nexe Fundació i que protagonitzen cares conegudes.

La idea del calendari va néixer de la iniciativa de les mares i pares de Nexe Fundació. El compromís d’alguns d’aquests pares i mares el continua fent possible, implicant a persones de referència en el seu àmbit, per tal de donar visibilitat a les malalties minoritàries que tenen els infants i a captar fonts per invertir en els projectes que Nexe Fundació duu a terme per la millora de la qualitat de vida dels infants i joves que atenen diàriament.

Nexe edita dues versions del calendari, una de sobretaula, que es pot adquirir amb un donatiu de 5 euros, i una altra de paret, que es pot adquirir amb un donatiu de 7 euros. Tots dos tipus de calendari ja es troben a les oficines del CE Europa (C/ Pau Alsina, 140). Aquest any es mouen pels quiets: Alba Florejachs, Sense Sal, Marc Gual, Mireia Portas, Lidia Heredia, Marc Rodriguez, Hermanos Torres, Ana Carrasco, Anna Bertran, Joan Dausà, Fran Martinez, Ángel Sanz i els voluntaris de Nexe Fundació.

191214 quiets 1