L'Europa perd la concessió del Camp de l'Àliga

15 Febrer 2017 Redacció
El Camp de l'Àliga deixarà de ser gestionat per l'Europa El Camp de l'Àliga deixarà de ser gestionat per l'Europa Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Un defecte de forma presentat per l'anterior Junta Directiva deixa fora de concurs el club. Roda de premsa informativa dijous 16 a les 19:30 hores.

El Camp de l'Àliga passarà a mans de l'única entitat acceptada com a licitadora del concurs de gestió, la Fundació Marcet. Així ho ha certificat aquest matí l'Ajuntament de Gràcia després que el CE Europa fos exclòs com a candidat per presentar un defecte de forma en la documentació aportada a concurs, en el seu dia, per part la Junta Directiva anterior.

L'actual Junta donarà més àmplies explicacions als socis i exposarà quines reaccions i accions efectuarà i estudiarà en relació a aquest dany estructural al futur de l'entitat i causat, per acció, omissió i/o negligència, pels propis dirigents del club. Demà dijous 16 de febrer, a les 19:30 hores a la sala de premsa de l'estadi Nou Sardenya, estan convocats tots els socis i mitjans de comunicació que ho desitgin.