El Club

L'IBE (Institut Barcelona Esports) ha donat el seu vist-i-plau per a la inscripció oficial del nom de Ramon Vergés a la tribuna de l'estadi.
L'estadi gracienc no permetrà fumar en el seu recinte després que els socis van aprovar aquesta decisió en la darrera assemblea.
L'estadi europeista ja disposa de nous llums per cobrir la mancança visual dels partits que es disputen al recinte quan és fosc.
L'Europa ha perdut aquest migdia l'impulsor de la memòria escapulada: l'exdirectiu, exdelegat i soci número 5, Ramon Vergés i Soler.
La secció 'Què se n'ha fet de...' del periòdic L'Escapvlat, ens apropa les opinions, vivències i vida actual d'exjugadors del CE Europa.
L'Assemblea General Ordinària de socis, una de les més curtes de durada dels darrers anys, aprova tots els seus punts de votació.
Parlar d’Antonio Alcázar és fer referència a una de les més grans llegendes europeistes dels anys 20 del segle passat. Tot un home rècord.
El periòdic L'Escapvlat ofereix cada mes una pàgina dedicada a una tercera entitat propera al club: torn per palar de l'Orfeó Gracienc.
Moltes són les reformes necessàries que hauria de patir el Nou Sardenya per deixar l’estadi en un òptim estat d’estructura i de competició esportiva.

Comunicat oficial

17 Octubre 2019
El CE Europa emet un comunicat oficial d'adhesió a la vaga general convocada per demà divendres 18 d'octubre a Catalunya.