S'INSTAL·LA AL NOU SARDENYA UN POTENT I GRAN VIDEOMARCADOR

Cortesia del nou sponsor del club, Bankor

El ClubL'estadi de l'Europa fa un important salt de qualitat a les seves instal·lacions. Si fa pocs dies l'entrada del recinte gaudia d'una pantalla "dPop" de publicitat, ara al córner situat entre el lateral i el gol de Secretari Coloma, el Nou Sardenya llueix un espectacular i gegant videomarcador LED cortesia de la casa Bankor, nou sponsor oficial del club.

El Nou Sardenya fa uns anys que està patint reformes de mica en mica: grades pintades, nova retolació exterior amb llum, canvi de gespa, pantalla 'dPop' publicitària... però ara el recinte escapulat estrena un concepte només a l'abast dels grans clubs del futbol professional: un videomarcador gegant pels partits. La gran pantalla, ja instal·lada aquests dies a l'estadi, estarà situada al costat de la torre de llum del córner de Secretari Coloma on es toquen el gol de la porteria i la grada lateral.

Aquest videomarcador estarà orientat en diagonal cap a la tribuna, per tal de permetre una còmode visió des de la grada coberta de l'estadi i, a la vegada, des de la major part dels gols i lateral. La instal·lació de la gran pantalla (similar a la que té la Unió Esportiva Lleida al Camp d'Esports, però amb tecnologia LED), ha estat possible -i de franc- gràcies a la casa Bankor, nou patrocinador del club que aporta aquesta potent eina visual i que durant les tres properes temporades lluirà el seu logotip a la part posterior dels pantalons del Primer Equip.

El Club
El nou videomarcador, en fase de proves, projectant una imatge fotogràfica
del partit entre l'Europa i el Llagostera de la present lliga

El videomarcador, per garantir-ne la llarga durada, només es farà servir en partits del Primer Equip i en actes especials al Nou Sardenya. Per a marcar els resultats dels altres partits del club seguiran funcionant els habituals marcadors electrònics de l'estadi (al mig del lateral i al gol del carrer Sardenya). La gran pantalla compta amb un plàstic de triple gruix, especial per aparells d'aquest tipus,que protegirà les llums i la pantalla de possibles cops de pilota fruit dels partits.